divendres, 9 de novembre del 2012

"La meva família no em recolza" Cynthia Velazquez


T'agradaria ser protagonista de la setmana? Vols que la gent sapiga de la teva vida? Explica'ns a teva historia  a la Claudia Esparza de 3rA, a la Marta Sánchez de 3rF i a la Mar Martínez de 3r E. 

Aquesta setmana hem fet una entrevista a la Cynthia Velazquez, de 2n d'ESO, que porta un any fent coral. Li hem fet per saber com funciona la coral i si li agrada cantar.

Per què et vas apuntar a la coral?
Perquè m'encanta cantar i veia com una oportunitat per passar-m'ho bé, conèixer més gent, etc...

T'agraden les cançons que esteu cantant?
Sí, menys la de "Have a nice day" que la veig estranya, no se no m'agrada gaire.

Et portes bé amb els teus companys de la coral?
Jo crec que sí.

Creus que et servirà en un futur el cant?
Mai se sap, suposo que en algú moment ho necessitaré. 

Una cançó que t'agradi molt? I una que no? 
Una cançó que m'agradi molt "Live while we're young" i "The a team". Una cançó que no m'agradi... Doncs, no sé, en realitat no hi ha cap que no m'agradi.

T'agradaria fer el concert de nadal i de Sant Jordi?
Sí que m'agradaria fer els concerts, m'encantaria.

Ja que la coral és els dimarts, et treu temps per estudiar?
No em s'oposa un obstacle.

Voldrías fer una cançó que t'agradi?
Sí, "Live while we're young" (One Direction) i "Set fire to the rain"(Adele)

Que opina la teva família?
La meva mare no em recolza gaire i el meu pare, no esta interessat.

Toques algún instrument? Quin?
Instrument... Crec que cap, només la flauta aquí al institut

Tens algún familiar que canti?
No, no tinc cap familiar que canti.













 Marta Sánchez, Claudia Esparza, Mar Martínez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.