dijous, 8 de novembre del 2012

Entrevista a Sebastián Rodríguez


Hem decidit fer-li  una entrevista a un nou alumne de l'Institut Premià de Mar, es diu Sebastián Rodríguez i va a 
4 d´ESO.

- Quants anys tens?
Tinc 17 anys.
- De quin país ets? 
De Colòmbia.
- Quants anys  portes a Catalunya?
Aquest any és el primer.
- T´agrada estar a Catalunya o prefereixes Colòmbia? 
Prefereixo el meu país, Colòmbia, però també 
m´agrada Catalunya.
- T´ha sigut fàcil adaptar-te a Catalunya?
Sí , les persones són molt amables i m´han ajudat a adaptar-me fàcilment.
- Per què vas decidir venir a Espanya?
Perquè la meva mare porta vuit anys vivint a Catalunya i ha decidit portar-nos a mi i al meu germà aquest any.
- Què enyores de Colòmbia?
  El que més trobo a faltar és el meu millor amic, Jair, que és com si fos el meu germà, i també a la meva àvia.
- T´agrada estar a l´institut Premià de Mar? Per què?
Sí m´agrada, perquè gràcies a l´institut em puc treure l' ESO i puc acomplir el meu somni de ser un chef de 5 estrelles (riu).
- Creus que és difícil aprendre el català? Et costa? 
És una mica complicat per a mi,  ja que a Colòmbia no parlem bé el castellà,  per això em costa una mica.
- Quines coses fas a l´aula d´acollida? 
A l´aula d´acollida m´ensenyen les coses bàsiques com els colors, els accents , els números i els verbs en català.
- T´agraden els teus companys de classe? 
Hi ha alguns que m´agraden molt,  però hi ha d'altres que es creuen més que altres i aquest tipus de companys no m´agraden i jo passo d´aquelles persones.
- Tens aficions? Quines?
Tinc dues aficions l'scooter i el futbol , però m´agrada molt més el futbol, és quasi mitja vida per a mi.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.