dissabte, 6 d’octubre del 2012

Mar Acien: «No vaig voler canviar de club»

Mar Fúnez i Judith Caballero

Ara entrevistarem a una noia de 14 anys que estudia al institut Premià de Mar. És una noia molt amable i riallera. L'hem escollit a ella ja que practica un esport que desprès direm quin és. També ens explicarà una mica des de quan el practica, on el practica, si practica un altre esport apart d'aquell  i més coses així:

-Com et dius?
Mar Acien.
-Quin esport practiques?
El bàsquet
-Des de quan el practiques?
Des de fa tres anys, aquest és el quart any.

 -T'agrada?
Doncs sí, m'agrada molt, és molt especial per a mi i des de el primer dia vaig saber que era un esport que m'agradaria molt.

 -On jugues?
Al pabelló municipal, no al que està destinat al bàsquet, sino l'altre. Perquè el que està destinat al bàsquet es més per a grans, per als que en saben més.

 -A quin equip jugues?
Al ABPremià, aquest d'aquí al poble.

 -Has canviat alguna vegada d'equip?
No, però sí es veritat que fa un parell d'anys em van dir d'anar a un altre club, però vaig dir que no.

 -Practiques algun esport a part del bàsquet?
No, no intensivament com el bàsquet, es més com un hobbie i sobretot el practico a l'estiu.

 -Compagines els estudis amb el bàsquet?
Sí, la veritat es que els compagino molt bé, jo no m'esperava això, o sigui, jo esperava que m'anés pitjor.
Ara que ja hem acabat,esperem que us hagi interessat.Us deixem amb el vídeo de l'entrevista.



1 comentari:

  1. Molt interessant, realment els alumnes d'aquest institut fan moltes coses.
    Jm

    ResponElimina

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.