divendres, 2 de març del 2012

Les muses fan vaga

Estic completament obligada (si vull aprovar, és clar) a entregar un article d'opinió per demà. Quin és el problema? Que jo estic aquí, a casa meva, a les 21:00 de la nit esperant que les muses facin la seva visita diària. El problema no acaba aquí, sinó que a més m'han arribat veus dient que les muses, avui 29 de febrer, fan vaga. El perquè? És evident!

Tot va començar a anar pel mal camí quan a algú se li va acudir la genial idea d'unir els dos instituts de Premià, per estalviar diners. Van acomiadar unes quantes muses, i en van deixar massa poques per la feina que hi ha. Per això, les muses que estan tot el dia anant amunt i avall, enfeinades, fent massa pel que reben, i les pobres, sense poder queixar-se, perquè la seva paraula no val res.
Però avui, això s'ha acabat, Les muses han decidit posar fi a aquesta situació d'explotació. I és per això (i per moltes raons més) que avui dia 29 de febrer les muses fan vaga. I jo encara estic esperant que algú m'inspiri per fer l'article d'opinió.

Gemma Tria,3rF.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.