divendres, 13 de maig del 2016

ACAMPADA 3r ESO B i C

ACAMPADA

ANADA:
El dia 2 de maig, els alumnes de 3r B i 3r C, vam sortir a les 8:30h de l’institut per anar d’acampada al Montseny a passar-hi dues nits. Abans d’anar cap al càmping, l’autobús ens va deixar a prop de la fageda, on vam esmorzar i donar una volta mentre els professors ens explicaven coses sobre el lloc.

Sobre les 12h, vam baixar de l’autobús, però aquest cop més a prop del càmping, i amb totes les motxilles vam fer un camí d’uns 2km per arribar al càmping. Un cop allà, cada grup, que eren de 3 o 4 persones, va muntar la seva tenda per dormir.

TORNADA:
El dimecres ens vam aixecar i vam recollir-ho tot, però no vam desmuntar les tendes, ja que el següent grup, format pels alumnes de 3r A,3r D i 3r E, va venir de dimecres a divendres a fer el mateix que nosaltres. Anàvem a marxar cap a l’autobús d’hora, a les 11.30h, però vam haver d’esperar l’altre grup i finalment vam marxar sobre les 13:30h.

ESTANÇA A L’ACAMPADA

Després de muntar les tendes vam dinar i quan vam acabar i vam anar al camí aquàtic. Molta gent no es va ficar a l'aigua, d'altres van caure. Vam pujar per un riu on l’aigua estava molt freda; un cop vam arribar on hi havia aigua estancada (gorg), ens vem poder tirar des d'una roca. Vam arribar al càmping i alguns es van dutxar i d'altres no.

El dia següent  ens vam aixecar molt d’hora per pujar al Matagalls, els professors ens deien que eren 2 hores o 3 de pujada, però al final van ser 4 hores, encara que 1 hora i mitja vam estar esperant als últims. Ens havíem que portar nosaltres el menjar i un cop a dalt vam dinar allà dalt. Quan vam baixar del Matagallls vam trigar més o menys duws hores, encara que alguns alumnes van trigar més. En arribar al càmping, alguns alumnes van fer tir amb arc, altres van fer lliure, o es van anar a dutxar. El sopar del segon dia el van preparar els professors, van fer amanides, botifarres i pa de pagès i de postre fruita. Dèspres de sopar l’Alfred va preparar un joc de nit i ens va dividir en dos grups.

LA NIT A L’ACAMPADA

La primera nit va ser una experiència nova per a nosaltres. Les nits eren de fred, molt de fred, l’únic que tenies era un simple sac de dormir. La primera nit va ser molt difícil perquè la gent parlava molt, serà perquè no teníem son, fins que va vindre l’Alfred i ens va fer callar a tots i es va emportar a alguns nois al lavabo perquè passessin la nit allà. Les altres persones tenien por a l’Alfred i es van dormir. A la segona nit, la cosa estava més tranquil·la, i els alumes es van quedar desperts fins a l’1:00h. Era la nostra última nit, llavors vam jugar a jocs entre nosaltres dintre les tendes.