divendres, 4 de desembre del 2015

Berta Garcia: "Quan el vaig provar em vaig enganxar i no he pogut parar."

La Berta García és una jove que té 14 anys i és una gran aficionada al Cub de Rubik. Estudia a Premià De Mar, i fa 3r. d'ESO, és una molt bona estudiant i una bona alumna. És la campiona d’Espanya del campionat del Cub de Rubik. Ella fa el Cub de Rubik amb els ulls oberts o tancats, és molt bona. Per això li hem fet una entrevista:


-Quan va començar a agradar-te el Cub de Rubik?
Des dels 7 anys. Quan el vaig provar em vaig enganxar i no he pogut parar.

-Apart del Cub de Rubik quines activitats t’agrada fer?
De vegades llegeixo, també m'agrada molt la música.

-Fas aquesta activitat amb altres amics, companys o familiars?
Sí, amb els meus amics. Tinc alguns vídeos amb ells a el meu canal "infinitacuriosidad".

-Quina classe de cub t'agrada més i per què?
El 3x3, perquè és el clàssic. I a cegues perquè se'm dóna bé.

Hamza Barbaka i Mauricio Gómez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.