dijous, 6 de novembre de 2014

Xarxa social o negoci?

 
Adama Sagna i Armand Suarez.

Youtube es una xarxa social que cada minut es pugen unes vuit hores de vídeo. És a dir , que el portal que va comprar Google el 2006 per més de 1.300 milions d'euros emmagatzema més de 50 milions de vídeos de qualsevol gènere . YouTube forma part de la vida de les noves generacions . Tot es troba al portal : videoclips , muntatges , idees per a campanyes publicitàries , etc...
Aquesta xarxa social es divideix en canals, cada canal trata d’un tema diferent uns de mobils, altres de videos de riure etc…
Es a dir tots els usuaris que vulguin poden donar a coneixer a tot el mon alguna cosa atraves d’un video de manera gratuita.

¿ De què serveix triomfar a YouTube ?
L'usuari més seguit de la plataforma , PewDiePie , planeja crear la seva pròpia empresa en protesta per la forma de treballar de la resta de companyies.
A Felix Kjellberg se'l considera el suec més influent del món , de vegades , i el major èxit que ha donat mai YouTube , sempre . Aquest home , més conegut pel seu nom a la plataforma de vídeos , Pewdiepie , té 31 milions de seguidors pendents del seu canal . El triple de la població del seu país . Més que ningú a la curta història de la web. Va començar pujan un video sobre un videojoc que es diu amnesia i poc a poc va anar guanyan seguidor actualment el seu canal tracta de fer videos sobre videojocs pero amb bromes, aixo atreu molt a la gent perque apart de ensenyar fa riure.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.