dimarts, 25 de novembre del 2014

"Tinc ganes de començar les practiques de Jardineria"




Xavi Romero i Pedro Vega

Aquest any al l'institut Premià de Mar ha començat a funcionar un  mòdul de jardineria i floristeria. Aquí us n'expliquem els detalls.
En aquest modul hi han diferents competències , esta la professional , la social i la personal indicacions dels planols. En l’entorn professional s’excercira l’activitat en empreses públiques i privades dedicades a la instal•lació, el manteniment i la millora de jardins d’interior, d’exterior i zones verdes, hi han setze moduls professinals. Avui sabreu la opinió que te sobre el nou curs mitja del institut premia de mar el sub delegat del cicle mitja de jardineria i floristeria. Aqui hos deixem algunes de les assignatures que es donen: Taller i equips de tracció,implantació de jardins i zones verdes, producció de plantes i plans d’herba en viver, formació i orientació laboral, sintesi , formació en centres de treball...
Aquesta entrevista se la farem al subdelegat Xavi Bosh:


- T'agrada aquest cicle ?Com creus que t’anirà l’any ?
- Si,de moment me’n esta anant bé , es bastant practic, si es mante aquesta nivell anirà tot be.
- Que tens pensat fer quan acabis?
- M'agradaria treballar d'aixo, en alguna floristeria d'aqui prop
- Coneixes que té moltes sortides laborals ?
- No se si te molta sortida pero si que hiha un pantall molt ample.
- Perque vas decidir fer jardinería ?
- Perque no em veia treballant a un mecanic, un lloc tencat,i ademes el meu pare es jardiner.
- Te algo a veure amb el mercat de la flor?
- No ho se la veritat.
- Ja eu començat les practiques ?En que consisteixen ?
- Em fet alguna practica per terra d'aqui fora, amb les herbas, pero ens faltava la roba de proteccioi no vam poder acabarle
- Estas a gust amb els companys ? I amb els professors ?
- Si tots son mol amables i es treballa be.
- Tens alguna experiencia en el sector? Coneixes a algú que hi hagi treballat del tema?
- No , pero el meu pare m'enseña coses.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.