divendres, 11 de gener del 2013

Claudia Centelles: "Tinc un nivell d'anglès bastant bo"


Aquesta setmana hem entrevistat la Claudia Centelles, de 1r de Batxillerat, ja que el dia 23 de gener participa en l'intercanvi a Alemanya i hem volgut saber les ganes que tenen d'anar-hi.

-A quina part d'Alemanya aneu?
Anem a Karlsruhe

-Per què el vols fer aquest intercanvi?
Perquè l'any passat vaig fer un i em va agradar molt, i vull torna a fer-ho.

-Quantes persones aneu?
Més de 10 persones, no estic molt segura.

-Tens ganes ja d'anar-hi?
En tinc moltes ganes.

-Has anat algun cop a Alemanya?
No, és la primera vegada que hi vaig.

-Havies fet ja un intercanvi?
Si, l'any passat, a Londres.

-Creus que et suposarà un obstacle l'anglès?
No, perquè tinc un nivell d'anglès que és bastant bo.

-T'agradaria conèixer alguna cosa  en especial d'Alemanya?
Doncs si que m'agradaria conèixer algunes coses, en especial els costums que tenen, el menjar típic que mengen, etc..

T'agradaria ser el protagonista de la setmana? Vols que la gen sàpiga de la teva vida? Explica'ns la teva història a la Claudia Esparza de 3rA, a la Marta Sámchez de 3r F o a la Mar Martínez de 3r E.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.