dijous, 13 de desembre del 2012

Antonio Avellaneda: ''Vaig començar el taekwondo quan era petit'',

-Quin és el teu nom?
Em dic Antonio Avellaneda.

-Des de quan treballes aquí?

Doncs aquí, ja farà 3 anys, però porto donant classes en el gimnàs 25 anys.

-T'agrada?

Sí, molt.

-Quantes classes fas al dia?

Faig sis classes al dia.

-Al principi ho feies per guanyar diners o per què t'agradava? I ara?
Al principi vaig començar com tot nen, per fer un esport, com a competidor, i una vegada vaig deixar de competir em vaig posar a fer classes perquè m'agradava ensenyar als nens, i bé, ara també.

-Treballaries fent un altra cosa? Quina?
Doncs, compagino això amb el tercer selceccionador nacional de l'associació andorrana de taekwondo.

-A quina edat fas classes: adults, nens, joves...?
Des de quatre anys fins que aguantin.
-Quan eres petit practicaves aquest esport?
Sí, vaig començar quan era petit.
-Quan vas començar?
Amb cinc anys

-Quin horari tenies?
Crec que era de sis a set de la tarda

Alguna dada sobre aquest esport?
És un esport olímpic, en el qual Espanya a les olimpíades d'aquest any va guanyar tres medalles. És un esport molt bonic per practicar tant nens com adults.


Mar Fúnez i Judith Caballero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.