dimarts, 27 de novembre del 2012

"No em penedeixo d'haver-lo escollit", Georgina Tur


T'agradaria ser protagonista de la setmana? Vols que la gent sàpiga de la teva vida? Explica'ns la teva història a la Claudia Esparza de 3rA, a la Marta Sánchez de 3rF o a la Mar Martínez de 3rE.

Aquesta setmana hem escollit a la Georgina Tur, de 2n de Batxillerat, per saber el procés de creació i com funciona el treball de recerca. 
Quin tema has escollit per al treball de recerca?
Arqueologia del baix maresme.

Per quina raó has escollit aquest tema?
Perquè m'ho va proposar la meva tutora del projecte de recerca 4t d'ESO i tenia alguna cosa a veure amb el futur.

Et sembla molt difícil tot el procés?
No, és qüestió de trobar els seus mètodes i, si t'agrada, tot serà més fàcil.

Creus que te'n sortiràs? Per què?
Sens dubte, hem posat molta energia i esforç.

L'estàs fent sola o amb algú?
Amb algú altre.

Et penedeixes d'haver escollit aquest tema?
No, per res.

Quines pràctiques has fet per aquest treball?
Muntar unes activitats culturals i didàctiques per als nens durant dos caps de setmana.

Has escollit aquest tema per algun motiu relacionat amb el teu futur o perquè t'agrada aquest tema?
Des de bon principi, des de fora, el treball no s'ajustava al meu futur. Però, a poc a poc, vaig adonar-me que sí perquè em servia per relacionar-me amb gent important, fer publicitat, etc.

D'on has tret tota la informació?
La major part de la informació ha estat extreta del blog de 4t, del blog de la Margarida Capella (professora de llatí) i de vàries entrevistes fetes al llarg del treball.

Quines opcions tenies?
Podia fer un tema relacionat amb els vins, però al final vam optar per l'antic treball.

Si tornessis a començar, canviaries alguna cosa?
No, estic satisfeta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.