dimarts, 9 d’octubre del 2012

La Gran Via

Raül Àlvarez Cuenca
Aleix Saenz Bonet

La Gran Via es el carrer central de Premià de Mar, i alhora el centre de comerç on hi han la majoria de botigues del tercer sector, també consta de l'única paret legal de graffitis de tot Premià.

A la Gran Via, el mercat de Sant Joan és l'únic mercat (apart del no oficial dels dijous) de Premià de Mar, i també es dels edificis mes antics del poble, però cap als 90 el van renovar.

Entrevistem l'Alfred, el quiosquer.


- Per què  va instal·lar el quiosc a la Gran Via?
Perquè vivia justament al costat i vaig demanar el permís a l'Ajuntament i em van dir que hi havia aquell lloc disponible, no us imagineu com de content em vaig posar.

- Quant porta a la Gran Via?
Porto uns 25 anys, ja que la meva filla en té 35, me'n recordo pels 10 anys justos.

- De part econòmica, ha guanyat instal·lant-se a la Gran Via?
La veritat és que sí, però també he guanyat en amistats, ja que els clients em coneixen des de fa tant...

- Va guanyar diners, amb la reforma de la Plaça dels Països Catalans?
Va seguir mes o menys igual, nomès era una vorera.

- Li sembla problemàtic obrir tant d'hora?
No, com us he dit abans, al viure tan a prop del quiosc m'és molt còmode.

La Gran Via en el passat



1 comentari:

  1. Realment, el detall de la imatge antiga resulta molt bé. Ara, hagués agraït que aprofundíssiu més en l'entrevista, per exemple preguntant-li què compren els joves o alguna cosa relacionada amb els estudiants del centre.
    JM

    ResponElimina

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.