divendres, 19 d’octubre del 2012

Entrevista: Miriam Campo


Hem fet una entrevista a una professora nova. Ens a semblat una noia molt simpàtica.

D'on ets?
De Dosrius

Quan li vas dir a la teva mare si estava d'acord amb lo que volies fer, va estar d'acord?
La meva mare esta orgullosa de mi, fins hi tot li explica a les seves amigues que soc professora!

T'has adaptat bé a aquest institut?
Si, vaig arribar i les instal·lacions també em semblen perfectes.

Els alumnes bé?
Els alumnes em tracten super bé.

Quins cursos fas?
Dons faig 1r, 2n, 3r però adaptat, i de 4t tinc un grup que es diu CAS i soc tutora.

Quina forma de fer les classes tens?
Dons faig 20 minuts d'explicació, 20 minuts de exercissis i 20 minuts de correcció i per si algú no entén qualsevol cosa.

Per què vas escollir ser professora?
Perquè ja ho tenia en les venes des de ben petita.

Quants anys portes dins del món de professora?
Dons porto exactament uns 8 anys.

Que vas fer per arribar a ser professora?
Dons vaig anar a la Universitat, vaig fer oposicions, post graus..

Al arribar, els professors bé?
Dons si, estic molt encantada.

1 comentari:

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.