divendres, 20 de gener del 2012

Álvaro: "Quan comencin a parlar, tindran més confiança"

Ens han informat que hi ha una persona al centre que s’ha ofert a parlar amb els alumnes en anglès per millorar la pronunciació i la fluïdesa amb l’idioma. Nosaltres l'hem entrevistat en espanyol, ja que els seus pares són de Mèxic però el seu idioma oficial és l'Anglès i ha nascut a California.
REBECA BARROSO MARTA GALLARDO
Com et dius?
Alvaro
Creus que les persones que s’apuntin milloraran molt la parla en aquest idioma?
Depèn de cada un, perquè és una oportunitat que tenen els estudiants i només si s’esforcen parlant en anglès amb mi, així que sí que milloraran, amb esforç i tenen l’oportunitat de treballar amb algú que es natiu de l'idioma.
Per què t’has ofert a aquest treball?
Perquè jo treballava a Girona i em va agradar i em van oferir l’oportunitat de viatjar i ho vaig fer.
Com se't va ocórrer la idea? Qui t’ho va proposar?
Tenia un amic que era auxiliar de conversació i em va comentar que existia aquest programa, que estava bé i se'm va ocórrer treballar a mi també.
Creus que la gent s'interessarà?
perquè crec que els estudiants s’esforçaràn i que al principi será més difícil, però després ja començaràn a parlar i tindran més confiança en ells mateixos i sabràn que no els passarà res s’hi s’equivoquen i els agrada intercamviar les cultures. A més, ara em saluden pels pasadissos jaja.
Et paguen o és voluntari?
Em paguen i estic aquí per una beca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.