divendres, 13 de gener del 2012

Alvaro: "Quan començin a parlar, tindrán més confiança"

Ens han informat que hi ha una persona al centre que s’ha ofert a parlar amb els alumnes en anglès per millorar la pronunciació i la fluïdesa amb l’idioma.
Nosaltres l'hem entrevistat en espanyol, ja que els seus pares són de Mèxic però el seu idioma oficial és l'Anglès i ha nascut a California.

.Com et dius?
Alvaro

.Creus que les persones que s’apuntin milloraran molt la parla en aquest idioma?
Depèn de cada un, perquè és una oportunitat que tenen els estudiants i només si s’esforçen parlan en anglès amb mi, així que sí que millorarán, amb esforç i tenen l’oportunitat de treballar amb algú que es natiu de l'idioma.

.Per què t’has ofert a aquest treball?
Perquè jo treballava a Girona i em va agradar i em van oferir l’oportunitat de viatjar i ho vaig fer.

.Com se't va ocórrer la idea? Qui t’ho va proposar?
Tenia un amic que era auxiliar de conversació i em va comentar que existía aquest programa, que estava i se'm va ocórrer treballar a mi també.

.Creus que la gent s'interessarà?
Si perquè crec que els estudiants s’esforçarán i que al principi será més difícil, però després ja començarán a parlar i tindran més confiança en ells mateixos i sabrán que no els hi passará res s’hi s’equivoquen i els hi agrada intercambiar les cultures. A més, ara em saluden pels pasadissos jaja.

.Et paguen o és voluntari?
Em paguen i estic aquí per una beca.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest bloc només publicarà aquells comentaris que segueixin les normes de cortesia socialment establertes.